понеділок, 3 червня 2013 р.

Вчителя, який вимагав від екскурсовода спілкуватися українською мовою, звільнено.

Як і обіцяв, розповім про ще одну подію, про яку я проінформував присутніх на сьогоднішній прес-конференції.
   Зазвичай ці заходи проводяться щопонеділка об 11-00. Так ось, приблизно о 10-40 до мене зателефонував мій знайомий, викладач предмету "захист вітчизни" у Свидівоцькій школі Черкаського району і повідомив, що його сьогодні звільнено з роботи. На моє запитання, з якої причини, він розповів наступне: Приблизно місяць тому ним проводились збори з військової підготовки. Під час цих зборів вчитель влаштував екскурсію школярів допризовного віку до навчального центру прикордонних військ України, який знаходиться в селищі Оршанець, Черкаського району. Про цю екскурсію я вже розповідав.
    Так от, спочатку керівництво школи йому пояснило причину звільнення тим, що, мовляв, мала кількість учнів. Коли  начальство зрозуміло, що цей аргумент м'яко кажучи, смішний, наступну причину було названо - погано проведений військовий збір. На заперечення викладача, що навпаки, збори були проведені на гідному рівні, з гарною дисципліною. Навіть додав, що він сам не палить, слідкував, щоб паління не було й серед старшокласників, не було жодного випадку пиятики ні серед викладацького складу, ні серед учнів. На що керівник йому зауважив: "Та краще б ти там пив і палив..." І додав наступне: "Звільнення ініційоване за сигналом "зверху". Справа в тім, що екскурсовод музею Навчального центру в Оршанці написала на тебе скаргу, що ти вимагав від неї проведення екскурсії українською мовою".
   Шановні друзі! У вас питання є? У мене також є. Але хто на ці питання дасть відповідь. Допоки ці "пакращувачі" керуватимуть країною, гадаю, ми просто її втратимо.
   До речі, сам я не є любителем ТБ-ящика, але вчора вирішив "поклацати" пультом. До того, що усілякі інтери та іже з ними  давно не є українськими каналами, ми вже звикли. Аж вмикаю рінше завжди україномовний "Перший національний" і що бачу та чую?!! Показують якесь шоу. Троє ведучих - усі троє російськомовні. Присутні в студії десятка два людей - російськомовні.
   Людоньки! Та такої русифікації не було навіть при правлінні Брежнєва, а в Україні Щербицького!
  Ось така фігня, малята...

6 коментарів:

  1. Опублікуйте тут прізвище, ім'я, по-батькові екскурсовода музею Навчального центру в Оршанці, а також координати музею (поштова адреса, телефон, факс, е-мейл).

    ВідповістиВидалити
  2. http://dpsu.gov.ua/ua/static_page/301.htm - тут є координати закладу. Прізвище екскурсовода - Наталєвіч. Ім"я та по-батькові мені не відомо.

    ВідповістиВидалити
  3. Десь, у іншій державі, звільнили б екскурсовода... А які висновки для себе зроблять учні, що були свідками цих подій??? Про яке виховання патріотизму може йти мова?!!

    ВідповістиВидалити