четвер, 6 червня 2013 р.

Подяка Конторі Глибокого Буріння за "привітання" з Днем журналістики.


Учора ввечорі, на жаль, завчасно, мене привітали з Днем журналістики. Хоча, за великим рахунком, журналістом я себе не вважаю. Якщо й маю блог, то вважаю його за свій, так би мовити, щоденник. Ну, пишу у ньому свої враження про ті чи інші події. Словом, ділюсь сам з собою, роздумую, мрію.
   Вчора ж вищезгадана контора провела зі мною "профілактичну бесіду". Запропонували підписатися в тому, що я від них отримав інформацію про відповідальність Карним кодексом за заклики до повалення конституційного устрою держави та розпалювання міжнаціональної ворожнечі. До речі, я від них дізнався, що наступні три роки я маю оптимістичні перспекитиви: моєї пенсії геть не вистачає на місяць, а живучи на державному забезпеченні, я маю надію саме оптимістичну - проживу!
   З чим я і вітаю цих виконавців! Мій підпис стоїть.
   Решту ж, хто інколи цікавиться моїми дописами, попросив би надати приклади такої кримінально карної моєї діяльності.
  

Немає коментарів:

Дописати коментар