четвер, 14 листопада 2013 р.

Сommunists, get out

Я сьогодні відвідав село Руська Поляна Черкаського району. Мене цікавив настрій селян напередодні прийдешніх довиборів до Верховної ради, адже це село входить до 197-округу, який ця влада минулоріч назвала "проблемним". Саме на цьому окрузі у переможця виборів Леоніда Даценка перемогу було відібрано. Перемога його з відривом від олігарха Б.Губського в 4 500 голосів виборців не влаштовувала наших псевдоєвроінтеграторів і вони порахувати голоси не змогли (не схотіли!!!) і зважили цей округ таким, де підрахунок провести тут неможливо. І це - при наявності усіх протоколів з мокрими печатками з усіх виборчих дільниць.
   Та, врешті решт, я не про це. Я хочу відзначити, що такі села Черкаського району, як Руська Поляна і Геронимівка, а це - чи не найчисельніші за кількістю населення села в районі, показали найменші результати по голосах, відданих за опозиціонера Леоніда Даценка. Мені й зрозуміло, чому саме так сталося - Губський гідно "засіяв" ці місця.
     Ну, думаю, ті, хто голосував не за опозиціонера, тепер переконалися, що було б краще все ж віддати голоси за нього.
  Руська Поляна - село велике, понад 8 000 населення. Центр села красивий, чистий, доглянутий, має чудове архітектурне вирішення.

  Не знаю, чи то мені просто пощастило зустріти і поспілкуватися саме з нашими прихильниками, чи, можливо, люди, щоб не образити мене, були не зовсім щирими, але, за виключенням "пофігістів" (" а, мені сьорамно..."), усі прихильно ставилися до Даценка і завіряли мене, що на виборах 15 грудня однозначно віддадуть свої голоси саме за нього.
  Але... Що мене найбільше здивувало в цьому селі, так це стенд, розміщений у самому його центрі.
  














І знаєте, що мене не те що обурює, а  викликає  здивування? Я розумію: є ще ті, кому "Європа не указ", є зомбі, яким подобається історія сирисири у викладенні "Краткого курса истории ВКП (б)". Є ще певна кількість просто обдурених старих людей... Але ж, невже немає в Руській Поляні звичайних українців? Звичайнісіньких патріотично налаштованих людей будь-якого віку? Адже цей з дозволу сказати стенд ганьби не є якоюсь архітектурною чи іншою цінністю? Невже так важко цю образу нашому народові просто здерти, зламати, спалити, облити помиями, лайном тощо?!!
   Невже нашому люду досі незрозуміло, що місце цим покидькам на смітнику нашої історії?
   Мабуть таки сам візьмуся за справу...


















Немає коментарів:

Дописати коментар