неділю, 8 грудня 2013 р.

8 грудня, Леннон, Бітлз, Черкаси.


 Сьогодні виповнюється 33 роки від дня загибелі Джона Леннона, лідера й засновника всесвітньовідомої групи "The Beatles".
  В Черкасах вже декілька днів, як у Художньому музеї  відкрилась виставка, присвячена легенді  ХХ-го століття - групі "Бітлз". 
  І сьогодні, саме сьогодні (!) я цю виставку відвідав.
  Окремо й коротко додам, що сам є прихильником цієї легенди ХХ століття з кінця 60-х р.р. Жаль, що народився пізнувато й більш-менш ознайомився з творчістю їхньою вже тоді, коли "бітли" зупинили своє існування...
  Відкрив виставку засновник Бітлз-клубу в Черкасах (до речі, з 2007 року я є дійсним його членом) Сергій Радченко. Про цю людину я б довго міг розказувати - про його фанатизм до цієї групи, про його подорожі до Ліверпуля, Гамбурга, про його знаймства з найближчими друзями Джона, Пола, Джорджа, Рінго. Ще б відзначив, що в цих подорожах брав участь і мій товариш, справжній бітломан, володар однієї з найбільших на пострадянському просторі колекцій "Бітлз", Сашко Басараб, більш відомий у певних колах, як Іван Бодхідхарма.



 




























Сергій Радченко.




 
Платиновий диск "Abbey Road", власність мого побратима Сашка Басараба, про якого вже йшлося  на початку статті.













Сер Пол Маккартні на репетиції перед концертом в Києві. Ніколи в житті не міг уявити, що побачу його і на репетиції, і на концерті...









Немає коментарів:

Дописати коментар