четвер, 17 квітня 2014 р.

Лист звичайної севастопольської жінки!!


ПИШЕ ДРУЖИНА ОФІЦЕРА РОСІЙСЬКОЇ АРМІЇ. ПЕРЕКЛАД З РОСІЙСЬКОЇ.
"Мені важко підібрати слова , але я спробую висловити свою позицію коротко і дохідливо. Я - дружина офіцера Російської Арміі. Мой чоловік віддав більше трьох десятиліть службі у Збройних Силах СРСР і Росії , пройшовши безліч гарячих точок . Він має бойові нагороди , підкреслюю , бойові ордени. Ми , як ніхто інший , розуміємо значення слів Батьківщина, Честь , Наказ і Обов'язок . Так склалися обставини , що останні 7 років ми живемо в Украіні. Ми - громадяни Російської Федерації. Підкреслюю , громадяни Росії - змінювати громадянство на українське ми не збиралися і не збираємося. Об'єктивно і з зрозумілих причин я не можу зараз назвати наші імена , як і розкрити деталі військової кар'єри чоловіка . Є ризик , що ми можемо не повернутися назад додому в Росію до родичів. Але ми з чоловіком чудово розуміємо , що зараз відбувається в Україні і в Криму - у нас тут сотні і тисячі друзів.Моєму чоловікові доводилося виконувати різні бойові завдання в різних місцях. У мене не вкладається в голові , як могли ввести ЗС Росії в Україну ? Як у 21 столітті могла таке зробити Росія - країна з найбільшою історією - стосовно САМОГО дружнього до себе народу у світі. Тільки за останній рік , ми з чоловіком , повторюю , не просто російськомовні люди , а громадяни Росії , неодноразово бували в Ужгороді, Мукачеві , Львові , Кременці , в різних місцях Криму. Скрізь крім найчудовіших відносини , привітності та сердечного прийому , - ми не відчували нічого іншого. Про які утиски , терористах , вкрай правих радикалах , про які віщають в Росії на каналах ТБ , йдеться? Схаменіться , кого Ви хочете обдурити ? Самих себе ? Повалений , - тепер уже однозначно , - великим українським народом режим особи , ім'я якого я навіть не можу собі дозволити вимовляти вголос і не можу його назвати людиною, яка обікрала країну і втекла , знайшовши собі притулок у місці , яке ПОКИ не відомо. Той , хто думав , що на цьому все закінчилося , дуже сильно помилявся. Я прекрасно розумію , навіщо послали російських військових до Криму. Провокації не відбулося. Українські військові її не допустили. Вони співали гімн своєї країни Хтось просто не прорахував звичайних людей багатонаціональної України .
  
З усією відповідальністю заявляю громадянам України , Росії , усього світу , що наслідки федералізації України або анексії Криму будуть мати жахливі наслідки для всіх.Про міжнародні наслідки , реакції світу всі багато чують і без мене. Зрозумійте , процес поділу країни без братовбивства , до якого так прагнуть певні сили , не відбудеться. А якщо це спровокують , постраждають звичайні люди, що говорять однією мовою , люди із загальною культурою , люди із загальними , як у нашому конкретному випадку , родичами по обидві сторони кордонів. Вважаю своїм обов'язком з усією відповідальністю заявити - в Україні до росіян найтепліше , добре і дружнє ставлення . І останні події тільки це підтверджують - ні українські військові , ні звичайні громадяни Криму не повелися на брудні провокації , розкривши всю брехню і бруд. Ви , ідеологи цього абсурду з різних сторін , задумайтеся , хто в здоровому глузді повірить у якихось міфічних бандерівців і фашистів в Криму? Навіщо ви намагаєтеся тримати за ідіотів все населення Великої Росії ? Ви що, не розумієте ? Сьогодні не 1930 -ті і не 1940 -ті, і навіть не 50 -і роки. Сьогодні у всіх  є мобільний зв'язок , інтернет , скайп , соціальні мережі. Ви що, не розумієте , чим загрожує така неприкрита брехня не так вам , скільки російським людям , Росії , - як державі . Ще не пізно одуматися . І ще трохи з особистого .    Так склалося , що перебуваючи в Україні , мені довелося пережити і перемогти важку хворобу.  Мене врятували звичайні українські лікарі звичайного районного центру без хабарів і особливих умов. Мене врятували звичайні люди , які склали абсолютно безкоштовно кров для мене. Одного з цих людей - молодого двадцятирічного хлопця - сьогодні вже немає в живих. А в мені тече його кров. Ви розумієте , в мені - російській жінці - зараз тече більше 2 літрів української крові - у прямому сенсі цього слова. Що мені робити ? Я не можу більше мовчати , - у мене серце кров'ю обливається ... Я готова захищати Україну , я готова сьогодні захищати її інтереси, тому що це інтереси нормальних людей , в тому числі і росіян. Кажу це і здригаюся ... «Геній »  може бути і злим , і кровожерливим , і добрим , правда? Його дії в Криму згуртували український народ. Будь , хто зараз в Україні - неважливо в якому її куточку - підпишеться , що я не говорю неправди. "

Немає коментарів:

Дописати коментар