вівторок, 29 квітня 2014 р.

Спасибі за урок

Не знаю автора. Цей допис мені зустрівся в одній з соцмереж. Але вразив. Гадаю, це пише очевидець події, російськомовний донеччанин.
                          *  *  *
Не буду зайвий раз описувати те , що сьогодні відбувалося в Донецьку - це можна побачити на роликах і фотографіях і в новинах . Скажу лише одне - після останніх подій я повірив , що Росія дійсно завжди хотіла знищити українську націю , як стверджують українські націоналісти. Каюсь , раніше я сумнівався в цьому. Я не вважав Голодомор геноцидом українців , хоча і розумів , чому Ющенко напирає саме на такій версії . Я завжди займав більш помірковану позицію по відношенню до Росії , ніж українські націоналісти. Але тепер - спасибі за урок - я зрозумів , що помилявся . Після того , що я побачив у ці кілька днів , я більше не сумніваюся , що Росія завжди хотіла нас знищити . Морила голодом , винищувала , асимілювала цілком свідомо - саме за українське походження. Тепер у мене немає в цьому ніяких сумнівів , тому що я своїми очима бачив , як намагалися вбити за українські прапори в Україні . Тепер я зрозумів , як це відбувалося раніше - в 30 -х , 40 -х , 50 -х роках в СРСР. Раніше не міг собі повною мірою цього уявити , а тепер побачив сам , і своїм очам я вірю .
  Тепер я знаю , що в радянській історії немає ні слова правди про бандерівців . Я розумію , як з них виліпили монстрів , як їх оббрехали , бо живий приклад у мене перед очима. Я бачу , як Росія бреше зараз, і я розумію , що вона так брехала завжди . Що все , що написано про Україну в російських книгах , знято в російських фільмах - брехня і наклеп . Якщо вже вони примудряються так брехати в часи інтернету , коли вся інформація є в мережі , то , що вже говорити про 30 - 40 -і роки. ІТАР -ТАСС написали , що в Донецьку українські націоналісти напали на антифашистську демонстрацію. У всій українській демонстрації сьогодні в Донецьку не було жодної людини , який би говорив українською мовою. Не було ніяких інших прапорів , крім національних , українських . Це були не зіткнення на грунті " фашист - антифашист " , навіть в тому збоченому розумінні, яке вкладає в це протистояння РФ . Це було побиття українців росіянами нацистами за те , що вони українці. Етнічна чистка...

1 коментар: