понеділок, 24 листопада 2014 р.

Сьогодні в Черкаському театрі можна й посміятися...


З приводу перенесення вистави "Кино для взрослых",   провів я сьогодні прес-конференцію. Про цей захід мене просила представниця антрепренерської групи, яка возить по Україні з виставами цей невеличкий колектив.
   На саму прес-конференцію, на яку я запрошував майже усі ЗМІ, які є в Черкасах, де ми повинні були пояснити, що порозуміння між акторами й місцевим драмтеатром, досягнуте, і про яку сама пані антрепренерша мене прохала, сама вона не з'явилась. Під час телефонної розмови повідомила, що її самої не буде, а буде лише виконавець, актор, якого ми всі і знаємо, і поваажаємо за його справжню громадянську й проукраїнську позицію, Анатолій Пашинін.

   Скажу одне: Анатолій під час зустрічі сказав все, що ми лише могли почути від такого митця: це - і особисте відношення до подій, які нині відбуваються в Україні, і його позицію стосовно (за проханням Анатолія) до президента сусідньої країни - Ху.ла.
  В месіджах Анатолія ми змогли почути думку справжніх громадян сусідньої країни, яких, на жаль, ще недоста...
   Не буду розповсюджуватись про все і як, скажу одне: Анатолій вже порядка двох років для хутінської Росії не може бути самодостатнім громадянином своєї держави. Нині він позбавлений будь-яких засобів для існування. А на моє запитання, коли ж він зможе повернутися до стін кремлівських, відповів: Лише тоді, коли хоча б почнеться щось, що покаже про зміни в тій країні.
    І тут нарешті я цілком перевпевнився про громадянську позицію цієї людини. Не як просто актора, а як громадянина.
 Закцентую, що на закінчення нашої зутрічі, я все ж, зосередив увагу присутніх, що Анатолій сьогодні тут був нервом спражньої  руської (не росіянина!!!) людини. І за це йому наша вдячність!

















А о 18-30 сьогодні відбулась вистава, яка була запланована на День гідності й Свободи. Тож, можна й посміятися.




Немає коментарів:

Дописати коментар