середу, 11 травня 2016 р.

Шкляр: розпочинається робота над зйомками художнього фільму за романом «Чорний ворон»

У 2016-му розпочнуться зйомки фільму “Чорний ворон” за однойменним романом видатного українського письменника Василя Шкляра. Про це письменник повідомив під час репрезентації книги “Чорне сонце” у Тернополі на мистецькому фестивалі “Ї”, пише "День".
“Цього року ми розпочинаємо зйомки фільму “Чорний ворон”. Причому це буде повнометражний фільм, прокатний варіант. Буде телеверсія, 4 серії. Зараз триває продюсерська розробка, визначаються головні лінії. Роман доведеться різати по живому. Бо кіно – це інший жанр, там вже автор не письменник, а режисер”, – повідомив в інтерв’ю журналістам “ДНЯ” Василь Шкляр
Також письменник сподівається, що кінорежисери зацікавляться повістю “Чорне сонце”, в якому розповідається про сучасну російсько-українську війну.
“Я маю велику сподіванку, що знайдуться розумні кінолюди, які знімуть “Чорне сонце”. Причому це може бути унікальний проект. Адже азовці могли б зіграти у фільмі самі себе. Це дуже талановиті хлопці. Головний герой – художник “Чорного сонця” – він справді талановитий художник, він прекрасно співає. Зрештою, він вродливий, він має фактуру, він міг би й Чорного Ворона зіграти, а самого себе тим паче. Тобто навіть не треба шукати акторів, і масовка є. Був би повністю такий мистецький азовський проект.  Я про це мрію і чомусь думаю, що це буде”, – зазначив Василь Шкляр.

Видатний український письменник наголосив, що повість “Чорне сонце” бійцям “Азову” сподобалася. Василь Шкляр зізнався, що це перший твір, який він написав з натури. До речі, головні герої, незважаючи на те, що це художня книжка, не ідеалізовані, – стверджує автор.  – “Сучасні герої в романі не ідеалізовані. Деяких речей, які трапилися в житті, але мало схожі на правду, я навіть уникав. Це власне моя перша річ, написана з натури. Звісно, що десь є політ фантазії, бо без цього неможливо, але основа – це те, що там відбулося насправді. Мене часто запитують, чому “Азов”? З азовцями у мене склалися найтісніші зв’язки. Я до них часто їздив, представляв роман “Маруся”. У них була найвідповідальніша репрезентація “Чорного сонця”. Я читав їм уривки, боявся, що мені скажуть “знаєш чоловіче, війна не така”. Але хлопці дуже схвально прийняли “Думу про братів азовських” (це друга назва “Чорного сонця”). Лідер азовського руху Андрій Білецький сказав, що він боявся, що я напишу бойовик, якусь пригодницьку річ, натомість я передав дух нашого воїнства”.

Немає коментарів:

Дописати коментар