понеділок, 20 червня 2016 р.

Сербський бойовик ДНР поскаржився, що у Захарченка поскупилися для нього нагороду


Сербський снайпер Деян Берич, який воював на Донбасі на боці бойовиків так званої ДНР з 2014 року, заявив, що більше не має наміру брати участь у військових діях на сході України, оскільки йому соромно за нинішнє керівництво бойовиків.
Про це повідомляє українське видання Четвертая власть з посиланням на сепаратистський інформаційне агентство Новороссия.
"Хотів би запитати у міністра оборони ДНР, чому він не підписав жоден мій наказ про нагородження? Ні один. Якщо до мене таке ставлення, значить, я тут не потрібний?" – сказав Берич.
Він підкреслив, що не може повернутися в Сербії, оскільки його там заарештують.
"Одна людина з Абхазії обіцяла мені допомогти отримати абхазьке громадянство. Для цього мені потрібна була характеристика та накази на нагороди. Міністр оборони ДНР "Цар" відмовився підписати ці папери. Це його право. Мене образило те, що він запитав мене: "А чи знаєш ти, що треба зробити, щоб отримати Хрест?", - зазначив снайпер бойовиків.
"Виходить, я не гідний цієї нагороди. А його секретарка з адміністратора або уповноважена Дарина Морозова, яку ніколи не бачили передовій, носять Хрест. Хрест дають за бойові заслуги. У них є саме бойові заслуги? Вони воювали? Це дуже соромно. Або їм всім не соромно?", - підкреслив Дії Берич.

Немає коментарів:

Дописати коментар