середу, 10 серпня 2016 р.

Цензура ворога на SITE.UA

 Сашко Лірник
Рома, шо за діла?
Мене вже третій раз банять на місяць(!!!) за чужі коментарі під моїми статтями.
Я розумію, що я " не зручний" і "нетолерантний", але система вимальовується.
Кожен раз після того, як моя стаття попадає в топ, мені приходить ласкаве повідомлення про те, що я забанений за..... І тут починається саме цікаве - цитується пост якогось ушльопка із обговорення і я вилітаю із життя на місяць.
Навіть коментар додати не можу і свою статтю поширити.
З резервного акаунта писати можна лише для себе, бо хто його читає.
Цікаво, а інших блогерів теж банять так, чи це вибірково( знаю що Горького Лука також тиранять) ?
Може якось придумаєш як "відв'язати" чудовий український сайт від ворожої цензури?
На ворожих "вконтактах" не пишу, тому змушений прив'язуватись до ФБ.
Пишу тут, бо задовбало.
Хоч проси Сазонова чи Паштета публікувати мої тексти від свого імені.
Хоча вони українською не пишуть. Не вийде.)))

Немає коментарів:

Дописати коментар