суботу, 29 жовтня 2016 р.

Там немає ворогів!

Я зараз тільки з цієї Америки. Поки я не змогла виокремити, що про нас говорять. Мовчать, поки про нас не говорять нічого, ніхто нас не згадує і не згадує - всі зайняті дебатами. Я включала телевізор. Якби добре знати мову, це так цікаво, це така гра!
Азарт! Вся країна грає. І немає там ворогів (я їх так підшукувала, де вороги).
Були величезні театральні зали, при університетах є такі зали, а є просто театри. Ну, багато міст у нас було. Ще й Торонто. Люди вибігають на сцену, плачуть, а особливо в Канаді. Там же українська діаспора з XIX століття і до цього дня, туди йде Україна. Мене обіймали, засипали квітами, плакали і говорили: «Спасибі за Україну!» І чого мені спасибі? Я нічого не зробила. Але я ніколи не плювала в цю сторону, тільки одне. Плачуть, плачуть всі! І, звичайно, ми, актори, на те ми і актори - у мене градом сльози. Просто не можуть відірватися! Дуже багато виходили з квітами і говорили: «Спасибі за вашу громадянську позицію».
Вистави брали дивовижно! - Краще, ніж в Росії (ми вже тут поїздили), навіть краще, ніж в Росії. Це Улицька. По-перше, для них це дуже важливо. І для них важлива ця тема, дуже важлива ця людська трагедія, яка обертається якимось глибоким ... І смішно, і боляче, але є дозвіл завдяки доброті і душевної щедрості. Ну, я погано пояснюю.
 Парадокс, але ця тендітна жінка виявилася набагато сильніше багатьох здорових і міцних чоловіків.
Упевнений цього інтерв'ю багато хто не чув, дозволю собі додати. Це дійсно сильна, розумна, прекрасна жінка.
Чого только варті слова - Чи не стріляйте в Україну. Неймовірна жінка, дякувати богу, что є такі ще в России.

Немає коментарів:

Дописати коментар