понеділок, 21 листопада 2016 р.

Коли ми вийдемо на вулицю, дорога моя влада, то до Борисполя ти вже не добіжиш

                       
Дорогі мої, ось сильно мене від роботи відволікають ось ці ось проісходнякі в центрі мого улюбленого міста моєї улюбленої країни. Так ось, шоб два рази не вставати. Пишу свою остаточну думку і більше до цієї теми не повертаюся.

Моє звернення стосуватиметься всіх, хто при владі сьогодні і хто в опозиції до цієї влади. І Президента, і Кабінет Міністрів, і депутатів Верховної Ради, і представників влади на місцях.

Дорога моя влада. Нє, ну правда, ти дуже для мене дорога, в прямому сенсі цього слова. Ти обходишся мені в місяць в величезні суми скоєно різних податків, і я їх плачу, хоча не користуюся ні безкоштовною медициною - гарантованої мені Конституцією, ні безкоштовною освітою моїй дитині, ні тим більше не розраховую на пенсію від держави.

Але я їх, blyat, плачу. Мало того, за останні три роки я витягла з власного бізнесу така кількість грошей на поранених, що краще навіть це не згадувати.
Так ось. Терплю я тебе, люба моя влада, в такому вигляді, в якому ти зараз є, тільки з однієї причини: я дуже люблю свою країну.

Я кістьми ляжу, але я не дам розвалити її на дрібні шматочки, що я і доводила останні 3 роки свого життя. Я не хочу їхати з мого улюбленого Києва, хоча і можу це зробити. Я хочу, щоб моя дитина отримав шикарне освіту в моїй улюбленій країні і захотів залишитися в ній жити. І я це зроблю.

І поки ти, дорога моя влада, хоч якось, хоч якимось боком і раком будеш підповзати до цієї мети - демократична європейська держава - я буду тебе, дорога моя влада, годувати, штовхати, підганяти, матюкати, але буду терпіти.

І на проплачені мітинги, які ти, дорога моя влада, зводиш за гроші людей, я і такі як я, які три роки тягнуть цю країну, не піду. Ти так, дорога моя влада, і не зрозуміла, що країну з дупи три роки тягнуть активні верстви населення, які можуть на морозі стояти за ідею, і навіть вмирати за ідею. Не зрозуміла?

Так ми нагадаємо. Тільки це буде не мітинг «куплю душу за 120 гривень», це буде все значно швидше і сумніше для тебе.

Тому, дорога моя влада, в твоїх же інтересах зараз, підібгавши хвіст і утихомиривши свої балакучі голови і тих, хто продається трохи дорожче ніж 120 гривень - швиденько допрацьовувати ті питання, які ти зобов'язана доопрацювати.

Безвіз, реформи МВС, реформу прокуратури, реформу blyat податкової, реформу судової системи. Тому що коли вийдемо ми на вулицю, дорога моя влада - ті, хто воював, і ті, хто патрони підносив, і ті, хто оплачував ці патрони - то до Борисполя на лабутенах і з мішками грошей ти вже не добіжиш.

І тих, хто зараз при владі, і тих, хто зараз «типу» в опозиції - зметуть усіх nahuy.

Тому пішла бігом в швидкому темпі виконувати свої обов'язки і працювати. Там новий податковий кодекс півроку тому обіцяли.

Де він, blyat? Де, blyat, реформа судової системи? Де, blyat, бюджетний кодекс?

Часу залишилося дуже мало, і якщо так звана опозиція думає, що зметуть цих та вони повернуться, так це сходіть до Ахметова і запитайте, як він зараз поживає, погудіти не хоче?

А заодно запитайте, як знецінилися його активи, в яку кількість разів, і чи не шкодує він, що тоді намагався одній жопой на двох стільцях всидіти. Зметуть nahuy всіх. Навіть не сумнівайтеся.

Час йде, і його у вас мало.

Dana Yarovaya

Немає коментарів:

Дописати коментар