понеділок, 21 листопада 2016 р.

Синічноє, або Куди подіти сало

                                   
Як відомо снігурів і немовлят ми всіх поїли, і в Україні залишилися тільки синиці і хунта.

Приручили влітку горобця, назвали Митькою, відрізняли його по поламаною нозі, загорнутої кігтями назад. Воробей спочатку боявся жрать з підвіконня, але потім осмілів, а потім охуел. Причому настільки, шо став водити на підвіконня ДЗЬОБАН галети своїх подружок. Загалом, завів ресторанчик, і став таким собі маленьким Чічем Маріном. Якщо кухня була порожня, то він прилітав до п'ять, еб твою мать, ранку, і починав страшно кричати, вимагаючи від підсобних працівників закладу, типу мене і Ольки, терміново бігти на кухню і сервірувати стіл.

Гаразд, на, подавись. Встаєш сонний, кришиться йому галети. Так він починає з гуркотом довбати носом про жесть підвіконня, а подружки йому голосно розповідають, який він охуітельний горобець на районі.

А одного разу заліз на мій ноутбук, який влітку стояв біля відчиненого вікна і став там шото ДЗЬОБАН і постити. Я його, звичайно, прогнав, тому шо годівля - це одне, а соавсторство це інше, і горобець-співавтор мені в пень НЕ вперся. Але не факт, шо все лекції, опубліковані в журналі, належать саме Кафедрі.

Альо на кожного Чіча Марина знаходиться своя Ума Турман.

Митька зжерла чорно-біла кішка Тіна, схожа на Гітлера з хвостом, якого спіймали під мостом. Згоден, це був сильно перебір з її боку, але не лаяти ж кішку за горобця. Ну зловила, ну зжерла, така її Котячая натура. Тим більше вона вагітна була, а вагітні жінки завжди мають свої примхи, і хочуть то солоного, то горобця, то я сама не знаю чого хочу.

І ось ми залишилися в сім'ї без тварин, крім мене.

***
Тоді я згадав жовтенятські традиції, і повісив за вікном сало на нитці. Спочатку воно просто так висіло, символізуючи сусідам, що ми любимо тварин. Альо потім прилетіла синиця, перегризла нитку і відтягли сало.

Гаразд, я взяв шмат сала побільше і нитку міцніше. І почалася Велика Синічний Битва при Салі-на-Нитку. Шоб ви розуміли, вони чіпляються кігтями за це сало, крутяться на ньому і їдять його. Тобто у них відразу ресторан і карусель. Я офігеваю від споглядання зграї синиць. Ну зграя гусей, ну зграя голубів, але зграя синиць - це шото типу зграї мураками. Я чо то раніше думав шо це поодинокі птиці.

Причому, нажерлися сала, вони відригують і йдуть в важке криве пікірування, шо той винищувач з недоавіаносца "помирати Кузнєцов", мляво помахуючи крилами, і дряпаючи пузом об асфальт. Загалом, у нормальних людей в селі курник, а у нас з Значком синичник.

Вони зжерли півкіло сала за тиждень. Я б стільки не зжер. Нє, ну в принципі міг би втопать, але я ж не синиця. Я центнер важу, а ця піздюлька двадцять грам. Куди воно там поміщається? Я спеціально в вікіпедію заліз, подивитися на охоронний статус синиці, "Парус Мажор", так ризики у неї мінімальні. Хто б сумнівався, з таким нахабством. Як пише все та ж вікіпедія, "Рухома, вертка птах", тільки забули дописати "ненажерлива і нахабна". Я так думаю, шо це синиці у нас всіх снігурів поїли, залишивши хунті на Сніданок тільки немовлят.

Але найстрашніше не це. Коли вони доїдять сало, то шо колібрі-вертольоти, висять в повітрі і заглядають в кімнату. Я навіть не знав шо синиця таке вміє. Ось я щас пишу, а на мене, зависнувши в повітрі, дивиться синиця, і натякає шо сало треба б оновити. Нормальна така синиця - білі щокі, чорний ірокез. І ось я пишу, а вона все висить за вікном, дивиться на мене і мовчить. І від цього ще страшніше.

Припускаю шо синиці рано чи пізно нас будуть служити, і змусять розводити свиней на сало, але вже не для нас. Тобто, трофічна піраміда буде виглядати так: знизу кацап, потім буряк, потім свиня, потім ми, а потім вже зверху синиця.

А Гітлер з хвостом незрозуміло чим зайнятий. Напевно знову з якимось котом ебется.

***
Якщо у вас є сало і нитка, то вішайте цю справу за вікном і викидайте телевізор, кіно у вас і так буде. Але сало має бути несолоним.

Хунта, бендера, синиця! Доброї вам НеДілі, браття-панове. Данбі бамбас. Жеремо дітей. Граємо на бандурі. Все як завжди, в найкращій країні обертається навколо Сонця.
                                                                                Look Gorky

Немає коментарів:

Дописати коментар