четвер, 27 квітня 2017 р.

Коли я чую щось на кшталт «в Союзі було і багато хорошого», для мене це рівносильно вихвалянням кулінарних властивостей гівна лише тому, що воно тепле


Отримав докір від родича, що я «занадто критичний до нашого радянського минулого». Наводжу злегка відредагований відповідь: щоб більше не повертатися до питання про моє ставлення до радянського режиму (і до нинішнього російського, як його логічного продовження), розставлю всі крапки над «i».

Я ніколи не забуду - як почалася 2-я Світова і ХТО її почав.

І своїм дітям / онукам я буду ретельно розповідати, що у вересні 39-го 2 тоталітарних кривавих режиму, попередньо змовившись (пакт Молотова-Ріббентропа), напали на Польщу, ніж почали 2-у Світову.

А 2-мя тижнями пізніше, щоб відзначити це «свято», провели спільний парад в Бресті.

А потім «миролюбний СРСР» два роки на пару з Гітлером шматував Європу, захоплюючи і мусів все нові країни (які потім втекли з «соц. Табору» при першій же можливості).

І як в рамках цього «плідної співпраці» Союз навчив Німеччину будувати концентраційні табори ... Правда, Гітлер так і не зміг досягти «успіхів» свого вчителя, який в цих таборах згноїв в рази більше народу.

А потім ці 2 людожерських режиму зійшлися між собою, і почалася битва павука з гадюкою.

І в цій сутичці, завдяки «обдарованості» наших полководців і «гуманним» загороджувальних загонів, Союз втратив в рази більше людей, ніж воююча з усім світом Німеччина.

А потім я розповім про розділ Німеччини на Західну і Східну - хто який був покровителем і в який краще жилося людям.
А потім - про розділ Кореї на Південну і Північну, з такими ж наслідками.

І про напад на Угорщину в 56-м, на Чехословаччину в 68-м, на Афган в 79-м ... Згадаю про Придністров'я, Абхазію, Південну Осетію, Крим ...

А на Крим я зупинюся детальніше - розповім про підлий, зрадницький удар у спину, про Будапештський меморандум, про «зелених чоловічків», яких там спочатку «не було», а потім, виявляється, були, про їх медалі «За визволення Криму» з датами від 20-го лютого (коли Янукович ще і не думав тікати), про «ми були готові застосувати ядерну зброю» проти нашої країни, яка це свою зброю раніше віддала «їм» в обмін на гарантії своєї безпеки ...

І дуже, дуже детально буду розповідати про найбільший штучний Голодомор в історії людства, організований «найпрогресивнішим у світі режимом» на території України і Кубані (більшість жителів якої були українцями, і яка свого часу була частиною України - см. Карти 18-го року і перепис 26-го).

Розповім про розстрільний «Закон про 3-х колосків», про те як у людей відбирали всю знайдену провізію (навіть вже приготовлену!), Про кордонах НКВД, які блокують людей в вимираючих селах, про ешелонах українського зерна на експорт, покажу фотографії та кадри хроніки - щоб ніколи, нІКОЛИ мої діти і внуки про це не забули, завжди пам'ятали, ХТО це з нами зробив, і не допустили повторення!

А ще - розповім про колективізацію, розкуркулення, насильницької депортації цілих народів, репресії 37-го, «розстріляне відродження», червоний терор, особливих трійках НКВД, масових посиланнях, дитячих (!) Концтаборах, дам почитати «Архіпелаг ГУЛАГ» ... Взагалі - дам почитати, як ставилися до того режиму видатні радянські діячі науки і культури, які творили не завдяки, а всупереч тій системі, і якими так пишаються ті, хто асоціює себе з «совком».

А коли мова зайде про «велич» радянської медицини, науки і освіти - просто дам порівняльну статистику по дитячій смертності, середньої тривалості життя, рівню наркоманії та алкоголізму, кількістю патентів і Нобелівських лауреатів, рейтинги ВНЗ світу ...

Так багато ще про що розповім - і про закриті кордони, і про порожні полиці, і про талонах на їжу ... Щоб мої нащадки дуже добре знали - від ЧОГО ми так біжимо і до чого НІКОЛИ, ні за яких умов не можна повертатися. І щоб своїм дітям / онукам теж це передали!

Ось скажи - ЯКИМИ досягненнями режиму можна виправдати весь цей пекло ?! Коли я чую щось на кшталт «в Союзі було і багато хорошого», для мене це рівносильно вихвалянням кулінарних властивостей гівна лише тому, що воно тепле. За тією ж логікою можна сказати, що в Третьому Рейху було і багато хорошого (порядок, зростання виробництва, ...) - мовляв, «там не все так однозначно».

І коли ти в наступний раз заговориш про «наше минуле» - знай, що я ні на секунду не забуваю про все те, що тут написав!
                                       
                                      
                                     
                                      
                                     
                          
                                                                                                             Дмитрий Нагиев

Немає коментарів:

Дописати коментар