понеділок, 31 липня 2017 р.

Порошенко зрозумів, що потрапив у халепу і оправдовується. Я — не я, і хата не моя! Чекаємо продовження цього несамовитого водевіля

                                      
Порошенко зрозумів, що потрапив у халепу і оправдовується
Я — не я, і хата не моя! ☺️ У позбавленні українського громадянства Міхаела Саакашвілі винен не український президент, не Петро Порошенко, а Державна міграційна служба. Таку лінію «відмазки» і «відбілювання» Петра Порошенка обрала його Адміністрація.
“За поданням Державної міграційної служби, яка навела переконливі факти подання недостовірної інформації при оформленні заяви, Комісія з питань громадянства при президенті України вирішила підтримати клопотання щодо припинення громадянства України Міхеїла Саакашвілі і рекомендувала президенту прийняти відповідне рішення”, – йдеться в повідомленні Адміністрації президента.
А далі ще цікавіше. В АП додали, що згідно із законодавством про захист персональних даних, даний нормативний акт не підлягає опублікуванню, оскільки містить конфіденційну інформацію, в тому числі персональні дані.
Тепер про авторів подання клопотання щодо позбавлення Міхаела Саакашвілі українського громадянства. Ними виявились три дебіла з Верховної Ради: Олег Ляшко, Андрій Лозовий та політична приблуда, яка першою озвучила новину — Ігор Мосійчук. Підпис під клопотанням поставив скандальнозвісний володар святих мощів Андрій Лозовий.
Чекаємо на продовження цього несамовитого водевіля 

Немає коментарів:

Дописати коментар