неділю, 16 липня 2017 р.

"Я – украинская"

                       |
Народна артистка України Ада Роговцева відзначає ювілей. Вона зіграла сотні ролей на сцені і в кіно, викладала багато років акторську майстерність, написала книги спогадів «Мій Костя» та «Свідоцтво про життя». У Понад бар'єрами її голос звучав в передачі «Мої улюблені платівки»:
- Платівка викликає в моїй душі тепле почуття, почуття великої вдячності. Завдяки тому, що скінчилася війна, я побачила грамофон і платівки. Приїхав свататися до моєї 17-річної тітки бравий капітан-визволитель і привіз в наш будинок в совершеннейшую злидні і біду після- окупаційну якесь диво, Звідти лилася музика. Яка музика? «Ріо-Ріта», всякі німецькі пластинки. Десь він стягнув трофейний патефон і трофейні платівки. І там було багато трофейної хорошої музики, чудова струмінь пізнання життя і музики. До п'яти років я взагалі цього не чула.|
                                       
  • Игорь Померанцев

Немає коментарів:

Дописати коментар