понеділок, 31 липня 2017 р.

Ідіотами вважаю тих, хто змішує поняття "президент" і "Україна"

                     Лиза Богуцкая: Идиотами считаю тех, кто смешивает понятия "президент" и "Украина"
Ось, що хотіла сказати вам. Всім. І тим, хто читає мене, як однодумця, і ті, хто читає, щоб знати, що думає ворог, і СБУ, і ГПУ, і АП і особисто Гаранту.

Чим точніше я б'ю в ціль, тим більше ботів і тролів на мене орієнтовані.

Я не буду тут наводити цілі оди на мою адресу, від психічно хворих людей, ви і самі часто бачите це в мережі, скажу лише одне.

Я не боялася в Криму відкритого опору російської влади, шпани Аксьонова та вічно п'яних Кубанських козаків в папахах. У мене там майже не було підтримки. Та, що була-це в основному, ФБ співтовариство і кілька друзів по життю.

Невже ви думаєте, що я стану боятися тут?

Що ви можете мені запропонувати, щоб "заткнути рот"? Смерть? Так я вас неприємно здивую: всі ми смертні.
-------------------------------------------------------------------------------------
Я завжди пишу про те, що мене хвилює, про те, що я відчуваю і те, в чому абсолютно впевнена.

Ідіотами вважаю тих, хто змішує поняття "президент" і "Україна". Це два різних слова і з написання, і за змістом.

Я повторю вже в тисячний раз. Я люблю країну, але ненавиджу державу. Вірніше, держави у нас немає. Є маленькі феодальні князівства, які вписуються в "Стратегічну сімку". І ця сімка дивним чином нагадує "Чудову" Віктора Медведчука. І путінський кооператив "Озеро".

По суті, у нас зараз такий же кооператив "Озеро" розірвав країну на частини. Ось мені особисто дуже хочеться, щоб ці два озера стали скоро Лебедине. По всіх каналах країни. І нашої, і агресивною.

...........


І тепер хочу заспокоїти моїх ненормальних опонентів. У президенти я не йду. Можете спати спокійно. Я не крала шапки, у мене немає кондитерського цеху і я не розводжу бджіл. Тому президент з мене буде ніякої.

.........


Проте, всім дякую за увагу.

Слідкуйте за публікаціями.

Немає коментарів:

Дописати коментар