неділю, 16 липня 2017 р.

Волонтер: Совсем недавно в Киев прилетал мой очень давний друг из Москвы. И он совершенно искренне мне задавал вопрос...

Волонтер: Совсем недавно в Киев прилетал мой очень давний друг из Москвы. И он совершенно искренне мне задавал вопрос...
Зовсім недавно до Києва прилітав мій дуже давній друг з Москви. І він абсолютно щиро мені задавав питання: "Дана, а вам зовсім вже байдуже ставлення росіян до вас? А як думаєш, відновлення відносин, коли-небудь, можливо?"


Ще на початку вторгнення країни-сусіда, в ті моменти, коли я виїжджала за межі країни і стикалася з росіянами, я відчувала в різний час різні почуття. Спочатку злість. Потім ненависть. Таку сильну, що, напевно, з боку, це виглядало дещо дивним. Потім, після чергових подій у нас в країні, в своїй ненависті я пірнала все глибше і глибше. Під час поїздок я підсвідомо шукала якесь каяття, розуміння, посипання голови попелом. Але, я не знаходила цього.

Я бачила браваду, бачила зарозумілість в очах, бачила "кримнаш", бачила величезні колорадські банти на 9 травня, бачила непорозуміння моєї агресії. Але, усвідомлення, що робить країна, в якій ти живеш (що, підсвідомо, дуже хотілося) - я не бачила. Але ось настав момент, коли в черговій поїздці я зіткнулася з жителями країни-агресора, і я усвідомила - мені все одно. Ось зовсім все одно. Від слова "абсолютно". Я їх просто не бачу. Не відчуваю. Умовно - патогенна мікрофлора. Я про неї знаю, і поки мій імунітет тримає її під контролем, вона мене не турбує. Але контролювати постійно необхідно.

У готелі, де я зараз живу, багато росіян. Але вони все дуже тихі. Куди поділася бравада, зарозумілий тон. Все дуже тихо і мило, мало того, я помітила як деякі відводять очі, розуміючи, що ми з України.

У перший же день на пляжі я кілька напружилася. Група дітей 13-15 років грала в бандерівців. Ну, пам'ятаєте, як раніше в фашистів. Власне вони ці слова і вживали: "лови його, фашист, бандерівець". Ну і рясне кількість матів. Так як в готелі в чому українців, до них підійшла жінка, яка марно намагалася їх вгамувати. Я напружувалася і зрозуміла, що слухати це тиждень я не збираюся, знайшла групу дорослих, до яких належали ці діти і через "ебвашуматьсука, ще почую один мат на пляжі викличу поліцію і охорону готелю", пояснила, що не має наміру слухати гри їхніх дітей. Я не стала навіть про бандерівців говорити. Навіщо пояснювати своєму патогенного стафілококу, що не потрібно розмножуватися? Він не зрозуміє. Почали вітатися кожен день.
  

Другий епізод у мене був в тренажерному залі, де спортивний дідусь (потрібно віддати йому належне) сказав мені, що я не систематично займаюся, напевно, тому що з Москви. А потрібно систематично. Почувши: "Я з Києва. Мені колись систематично, весь час йде на приготування російськомовних немовлят", замовк і більше зі мною не розмовляв.

Усвідомили вони чи ні, що вони є платниками податків країни-агресора, що вони оплачують гради в ДНР і ЛНР, а так само віялові бомбардування в Сирії. По суті, люди, які оплачують вбивства інших людей.

Чи зрозуміє стафілокок, що розмножуючись він викликає запалення? Ні, не зрозуміє. Очікую я зараз усвідомлення і жалю? Ні, не очікую. Як і не очікую від стафілокока в моєму організмі розуміння, що при його розмноженні я хворіють. Ні. Я можу тільки загартовуватися і тренувати свій імунітет, і тримати заразу під контролем.

І насправді, не хочу я ніякого вже ні каяття, ні жалю, ні каяття. Нічого.

Досконале байдужість.

Байдужість і чітке розуміння, що там, по-сусідству, живе ворог. І цього ворога потрібно постійно тримати в полі зору, паралельно загартовуючись, зміцнюючись, обкопуючи і ладу паркан до небес, не забуваючи про викопування рову і розведеннях морозостійких крокодилів.

Амінь.

Дана Ярова, блогер, волонтер

Дивіться також "Герой України звернувся до матері захопленого на Донбасі в полон солдата РФ":

Немає коментарів:

Дописати коментар