неділю, 10 вересня 2017 р.

“Україна це не держава, а українці г*вно, Путін вас переб’є” – Легендарний в’язень Освенцима в Харкові провчив сепаратиста


Колишній ув’язнений концтабору Освенцим, 92-річний професор Української інженерно-педагогічної академії Ігор Малицький провчив сепаратиста, Який ображав Україну і українців в одному з харківських закладів.
Історію про це сам Малицький розповів на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
“Сьогодні пішов на базар купувати огірки на засол, ну і зайшов у буфет випити бакал пива Сів за столик, а на другому столику сидить мужик 40-45 під градусом і шось бормоче що він ого-го якийсь там офіцер.
   Потім підсаджується до мене і мабуть хотів мати підтримку своєму висловлюванню “Україна це не держава, а українці г*вно, Путін вас переб’є, Путін великий чоловік, і тому подібне. Була б у мене яка не будь пукалка, пальнув би, щоб соплі полетіли б. Що я міг зробити.
  Тоді я дістав мобілку і громко, кажу: ” Товаришу полковник пришліть наряд туди то і туди то, треба тут одному путінцу набити сраку і вивезти до кордон і викинути його туди хай цілує зад своєму кумиру, сюди три хвилини ходу. Добре чекаю”
   Бачили б ви, як він підхопився і бігом, та в двері не попав вдарився мордою і бігом. Продавщиця регоче, ще і якийсь чоловік був сміється. А я єму кажу, що як би він лаяв вашу жінку, матір, Ви б теж мовчали. Та ні каже він Давайте я Вас проводжу, щоб він до вас не пристав, не треба кажу я в мене є чим захиститись.”

Немає коментарів:

Дописати коментар