четвер, 2 листопада 2017 р.

В Черкасах водій маршрутки ледь не наїхав на журналістку


Сьогодні вранці водій маршрутки № 36 на центральному перехресті Черкас ледь не збив місцеву журналістку Світлану Спасібіну.
“Трясе ще й досі! Постійно обурювалася, що водії навіть на регульованому перехресті примудряються ігнорувати пішоходів. Найбільше “люблю” наше центральне – Шевченка-Смілянська. Маршрутки (іноді й приватний транспорт) забувають про стоп-лінію і протягують подалі, щоб звернути у зручний для себе момент на Смілянську. І у такий спосіб перегороджують і видимість світлофора, і дорогу для пішоходів. Десятки разів спостерігала таку картину. Сьогодні була остання крапля! Половину бульвару перейшла, якраз загорається зелене світло для пішоходів і тут один розумник за кермом 36-тої маршрутки (номер АА0075СА) перекриває і світлофор, і дорогу. Ні, мені не склано обійти, але калюжі та й елементарна повага на дорозі ж має бути. Я все ж рушила, обурливо пробубніла, дивлячись на водія, що правила треба знати, а він, коли я обминала автобус почав їхати прямісінько на мене. Я долонею відштовхнулась від транспортного засобу і ледь вискочила на тротуар. Звернулась зі скаргою до міськради. Побачимо, що скажуть!” – написала на “Фейсбуці” журналістка.

Немає коментарів:

Дописати коментар